Pepzine
Yemekten Sonra Neden Hala Açsın?
FitPep 1 dk okuma

Yemekten Sonra Neden Hala Açsın?

İştahının basit matematiği şudur: Acıkınca yemek yersin, yemek yediğinde doyarsın. Peki, bazen yemekten sonra niye hala açsın?

İştahının bazı dönemlerde dalgalanması normal. Ama her seferinde kendini doymamış hissediyorsan bir sebebi var. Belki stres, belki yaşam tarzı faktörleri.

Yemek yedikten sonra bile neden aç hissedersin? İşte olası sebepleri:

1- Tıbbi bir durumun var veya iştahını artıran ilaçlar kullanıyorsun.

2- Yeterli ve doyurucu beslenmedin.

3- Çok hızlı yedin, beynin mideni yakalayamadı.

4- Yemek yemek için çok uzun süre bekledin.

5- Yemeğin, besin değerleri açısından dengeli değildi.

6- Yediğin şeyden memnun değilsin, tat açlığı yaşıyorsun.

7- Streslisin veya başka bir duygu durumu içindesin.

Pepapp

Pepapp’ta devam et

Tüm içerikler, döngü takibi ve daha fazlası uygulamada.

Uygulamada Aç