
Çocuk Ruhumuzu Neden Kaybetmemeliyiz?
Çocuk olmak güzeldir. Pek çok sorumluluktan bağımsızsındır bir kere. Fatura dünyasıyla henüz tanışmamışsındır. Canlı ve enerjiksindir ve bunun ne kadar önemli olabileceğinin farkında bile değilsindir. Ne yazık ki ileride sırt ağrıları ile bunu zaten öğreneceksindir. Oyun hayattaki en önemli işindir. Keşke bu kadar çalışmasam, çocuklar gibi bütün gün oyun oynasam dediğinde bunu hatırlayacaksındır. Çocuk olmak güzeldir. Büyümüş olsak da o küçücük çocuklar hala bizimle ve içimizde bir yerlerde yaşıyorlar. Sadece anılarda kalmadılar. Bazılarımızda sürekli ortaya çıkıyorlar, bazılarımızda ise saklanıyorlar. Ama onlar bize ilgam vermeye devam ediyorlar. ister ortada olsun ister saklı, çocuk tarafımızı asla kaybetmemeli ve ona sahip çıkmalıyız. Çünkü:
Çocuklar heyecan ve merak doludurlar.
Basit düşünürler ve bu da onları bilge yapar.
Her şeyde ilginç ve farklı bir yön bulabilirler.
Hayal güçlerini ilgilendikleri her şeye katarlar.
Olmuyorsa bir daha der, kendilerince oldururlar.
Sonuca takılmadan sürecin tadını çıkarırlar.
Başarılı olmayı stres haline getirmeden çabalarlar.
Başkaları ne der diye düşünmeden yaratıcı olurlar.
Keşfetmekten, yenilikten korkmaz hatta keyif alırlar.
Hayatın küçük mutluluklarına büyük önem verirler.




































