
Senin İçin Dileklerim Var...
Bugün gece kendin için dilek tutabilirsin, ama ben de senin için bir şeyler dileyeceğim. Çünkü benim için çok özelsin. Bunların hepsini senin için diliyorum:
• Bazen hiçbir şey yapmadan da ne kadar değerli olduğunu hatırladığın günler olsun.
• Kendine yüklenmediğin, biraz daha yumuşadığın anlar çoğalsın.
• İçinden geçenleri bastırmak yerine güvenle ifade edebildiğin insanlar hayatında olsun.
• Kalbini sıkan şeyler yavaş yavaş çözülüp hafiflesin.
• “Ya olmazsa” dediğin şeyler, bir gün sakince oluversin, çok sevin.
• Yorulduğunu fark edip kendine izin verdiğin molalar çoğalsın.
• Senin için doğru olan şeyler seni bulsun, zorlamak zorunda kalma hiçbir şeyi.
• Aynaya baktığında eleştirmek yerine kendini anlayabildiğin bir yerden bakmaya başlayasın.
• Her şey mükemmel olmasa da, iyi hissettiğin, mutlu olduğun anlar çoğalsın.
Ve olur da unutursan diye… İyi ki varsın 🤍



































