
Neden Düzenli Kakao Tüketmelisin?
Kakaonun o kadar çok faydası var ki bunun hakkında konuşmamız gerekiyor. Hatta mümkünse düzenli olarak tüketmemiz gerekiyor. Besleyici, enerji verici ve rahatlatıcı. Hatta geçmiş zamanlarda ona tanrıların içeceği ya da aşk içeceği deniyordu. İşte kakaonun göz ardı edilemeyecek faydaları:
1- Yüksek magnezyum seviyesi sayesinde ruh halini iyileştirebilir.
2- Antioksidan bakımından zengindir ve besin değeri yüksektir.
3- Kalp dostudur. Ayrıca duygusal refahı desteklediği için stresli günler için birebirdir.
Kakao içeceği nasıl yapılır? Kakao ezmesini, barını veya tozunu sıcak suda çöz. İçine başka baharatlar da ekleyebilirsin. İstediğin çırpılmış sütle karıştır. Tatlandırmak için bal veya akçaağaç şurubu ekle. Sabahları tüketirsen güne enerjik başlamış olursun.














































