
Uyutmaz, Şişirmez: Vegan Smoothie!
Sıcaklar kendini hissettirmeye başladı. Biz de artık üşümekten sıkılmıştık zaten. Keşke hava hep böyle hafif serin kalsa ama daha da sıcak olacağını biliyoruz. Bu yüzden yaz boyunca serinlemek ve vücudumuzun nem dengesini korumak için bol bol sıvı tüketmeliyiz. Ben de bunun için sana leziz bir smoothie tarifi vereceğim. Bu smoothie badem sütünden yapıldığı için vegan ve sağlıklı. Çünkü badem sütü bitki bazlı olmasına rağmen yoğun protein içeriyor. Evde kendi badem sütünü hazırlayabilirsin, marketlerden de alabilirsin. Tarifin içinde bir de elma var. Elmanın da ne kadar sağlıklı olduğu bilinen bir gerçek. Çünkü kalp ve damar sağlığını koruyor, sindirimi düzenliyor ve kan şekerini dengeliyor. O zaman hadi, yaz gelmezden tarifimize geçelim!
Malzemeler
1 buçuk su bardağı badem sütü
1 tane tatlı elma
Yarım su bardağı badem içi
Yarım çay kaşığı tarçın
Yarım çay kaşığı zerdeçal
Hazırlanışı
Elmanın kabuğunu soy ve birkaç parçaya ayır. Soğuttuğun sütü blendara dök. Elmayı ve diğer malzemelerle birlikte blendera at. Püre haline gelene kadar karıştır. Bardağa al ve soğuk bir şekilde tüket. İstersen içine ekstra buz da atabilirsin. Afiyet olsun!

























































