
PMS'te Şişkinlik Sorunsalı
Selam fındıkfıstık. Biliyosun regl ve PMS dönemlerinde oluşan bi' takım şişkinlikler, ödemler efendime söyliyim işte su toplanmaları falan oluyor. Tabii ki bünyeden bünyeye değişen şeyler bunlar ama kadınların bir çoğu bu durumdan şikayetçi. Şimdi söyle yapıyoruz; benim sana güzel güzel tavsiyelerim var. Bunları deniyoruz. İçlerinden illa ki biri senin ponçik bünyene uyacaktır ve yardımı dokunacaktır. Öpüyorum çok. Hadi başlayalım.
Su tüketimi: Şaşırdık mı? Hayır. E, napalım ama yani çok su içmek inanılmaz işe yarıyor. Hatta tuz kaybını önlemek için sade soda da güzel bir alternatif. Düşününce mantıklı bak; vücudunu susuz bırakma ki, su tutup şişmek zorunda kalmasın. 😉
Buz: Sabah kalktığında yüzün pişi gibi oluyorsa bu tam senlik. Buz dolu bir kaseye 5-10 saniye aralıklarla yüzünü daldırıyosun. Hava çok soğuk değil zaten.. Etkisini görmek için de beklemene gerek yok. Bunu 3-4 kere yaptıktan sonra direkt iniyo şişler. Bir de, soğuk duş. Mucizevi şeyler bunlar. 😍
Bitki çayları: Adaçayı, rezene çayı ve papatya çayı gibi bitki çayları, rahatlamaya ve şişkinlik hissini azaltmaya yardımcı olabilir. Hem kalorisi az, hem lezzetli, hem faydalı. Kombo yani.
Magnezyum: Bazı kadınlar regl ve PMS dönemlerinde magnezyum eksikliği yaşarlar. Magnezyum takviyesi, ödem atmada çok etkili olabilir. Fakat! Tabii ki, bunu önce doktoruna danışman lazım. Öyle kafamıza göre takviye almayalım. 💛
Tuz: Üiiff nasıl şişiriyo biliyo musun?! Vücut resmen balon gibi oluyo aşırı tuz tükettikten sonra. Minimuma indirmeye çalış balım. Hemen farkını görüceksin zaten inan bana.
Egzersiz: Öyle haldır haldır spor salonuna git demiyorum ama terlemen gerek. Sıcaktan terlemek değil bahsettiğim şey. Kasların ısınması, hareket etmek, vücudun açılması. Spor teri çok değerli bir şey. Tempolu bir yürüyüş bile ödem atmanı, kendini daha iyi hissetmeni sağlar. Hadi hadi üşenme. Tak kulaklığını yürü pıtır pıtır. 😄




