Pepzine
Karanlık Dişil Enerji: Wednesday Sözleri
Eğlenceli Şeyler 1 dk okuma

Karanlık Dişil Enerji: Wednesday Sözleri

Netflix Wednesday'in  2. sezonunun son kısmı da akışımıza eklendi. Bir sezonu daha canavarlar gibi yedik. (Hemen endişelenmeyelim. 3. sezon da olacak.) Bu arada içimizdeki karanlık çocuğu da ziyadesiyle tatmin ettik. Wednesday Addams bizim soğuk, bağımsız ve asi yanımız. Onun sözleri de birer hayat dersi niteliğinde. Hadi, siyah kaplı günlüklerimize ve hayal kırıklığı vizyon panolarımıza ekleyeceğimiz birkaç söz seçelim.

"Sosyal medyayı anlamsız bir onaylamanın ruh emici bir boşluğu olarak görüyorum."

"Duygusal Mors kodunu yorumlayamamam benim hatam değil."

"Doğum günü evet. Mutlu asla." 

"Bana hitap etmek için tekrar küçük ve kız kelimelerini kullan ve güvenliğinin garantisi olmasın."

"Yardımına ve acımana ihtiyacım yok. Zaten bir annem ve bir terapistim var."

"Keskin kenarlı kalmayı tercih ederim." 

"Elbette öptüğüm ilk çocuğun psikotik bir canavar olduğu ortaya çıkacaktı. Sanırım bit tipim var."

"Kaosa neden oluyorum. Buna yenik düşmem."

"Fobim var; dahil olma fobisi."

"Eğer senin kalbini kırarsa onunkini çivilerim."

"Herkesten daha iyi olduğuma inanmıyorum. Sadece senden daha iyiyim."

"Haklı olduğunun kanıtlanmış olma hissi gibisi yoktur."

☠️🕸🐦‍⬛🥀

Pepapp

Pepapp’ta devam et

Tüm içerikler, döngü takibi ve daha fazlası uygulamada.

Uygulamada Aç