
En Tatlı Aşk Mesajları
Sevgililer Günü'nde bütün enerjimizi sevdiğimiz kişiye hediye bulmak için harcarız. Acaba ne alsam, acaba aldığım şeyi sever mi? Oysaki en az hediyeler kadar önemli bir konu daha vardır: Aşk mesajı! Bu mesaj; asla silmeyeceği bir telefon mesajına, asla atmayacağı bir not kağıdına dönüşebilir çünkü. Okudukça kalbi sevgiyle dolabilir. Bu yüzden aşk mesajları önemlidir. Peki, duygularımızı hangi kelimelerle ifade edeceğiz? Kısa ve öz mü olmalı yoksa sevgimiz birkaç karaktere sığmayacak kadar detaylı mı? Ne yazsak da bayram mesajları gibi sıradan olmasa? "Aşkım, sevgilim, sensiz ben hiçim" yazsak? Bu da çok klişe değil mi?
Şimdi senin için bu durumu kolaylaştırıyorum ve hem güzel hem de romantik aşk mesajı örneklerini paylaşıyorum. İstediğini alıp kullanabilirsin. Belki buradan alacağın ilhamla kendi mesajını da yazabilirsin. Başladık!
Zaman geçtikçe senin hakkında sevecek yeni şeyler öğreniyorum. Tüm zamanlar bizim olsun mu? Defalarca yeniden aşık olmak için!
Sadece seni düşünmek bile yüzümü güldürüyor. Seninle olmak nasıl büyük bir mutluluk olurdu, sen düşün.
Bana bakışını seviyorum. Bana, hayatındaki en önemli insan olduğumu hissettiriyor.
Senden gelen tek bir mesajla bütün yağmur bulutları dağılıyor ve hayatıma pasparlak bir güneş doğuyor.
Sen benim, gün içinde başıma gelen şeyleri anlatmak istediğim tek kişisin. Seninle olan. en küçük anların anlamı bile kocaman.
Sen içimdeki müziksin. Varlığın her zaman kalbimin dans etmesini sağlıyor.
Beraber geçirdiğimiz her an harikaydı. Ama biliyorum ki en mükemmeli daha gelmedi.
Her gün seni seçmeye devam ediyorum ve her gün bu seçim biraz daha kolaylaşıyor.
Altı kelimelik aşk hikayem: Sensiz bir hayatı hayal bile edemiyorum.
Herkesin sabah kalkıp günle yüzleşmek için kendi motivasyonu vardır. Benimki sensin.
Tıpkı tuz gibisin. Her şeyi daha iyi hale getiriyorsun :)
Trafik lambası olmak isterdim. Böylece sen her geçtiğinde kırmızıyı yakar ve sana daha uzun süre bakardım. :)
Van Gogh seni konu olarak alsaydı gökyüzündeki yıldızlar ve tarladaki ayçiçekler çöpe atılırdı. :)














