
PMS Dönemine 10 Üzerinden Kaç Verirsin?
Selam fındıkfıstık,
PMS dönemi her kişi için bambaşka geçiyor diyebiliriz.
Bazılarının hiç şikayeti olmazken, bazı kişiler yorgunluk, duygu değişimleri, meme hassasiyeti ve ağrı gibi bir çok belirtiyi yaşamaya başlıyor.
Sen PMS döneminde oluşan şikayetlerine kaç puan verirdin?
0: Hiç yok - 10: Çok şiddetli
Haydi yorumlara yaz bakalım.











