Pepzine
Hiç Haksızlığa Uğradın Mı?
MuhabPep 1 dk okuma

Hiç Haksızlığa Uğradın Mı?

Bazen büyük şeyler değil, küçük küçük birikenler yoruyor insanı.

Birinin seni yanlış anlaması. Hak etmediğin bir söz duyman. Emeğinin görülmemesi. Savunamadığın bir an. İçinde kalan bir cevap.

Bugün içini dökmek serbest.

Sana yapılan en büyük haksızlık neydi? Yoksa hala aklına geldikçe sinirlendiğin bir olay mı var?

Ben buradayım. Yorumlarda seni bekliyorum.

Pepapp

Pepapp’ta devam et

Tüm içerikler, döngü takibi ve daha fazlası uygulamada.

Uygulamada Aç