Pepzine
Keyfin Yerinde Mi?
Selam balım.
Arada sırada hepimiz derin bir nefes alıp rahatlamak istiyoruz.
Seni çok iyi anlıyorum.
Hayatın karmaşası, insanların kaosu derken kendimize ilgi göstermeyi unutabiliyoruz.
O yüzden sormak istedim;
Keyfin yerinde mi?
Senin için yapabileceğim bir şey var mı?
Belki paylaşırsan yükü azalır, ne dersin? 😇