Pepzine
Keyfin Yerinde Mi?
MuhabPep 1 dk okuma

Keyfin Yerinde Mi?

Selam balım.

Arada sırada hepimiz derin bir nefes alıp rahatlamak istiyoruz.

Seni çok iyi anlıyorum.

Hayatın karmaşası, insanların kaosu derken kendimize ilgi göstermeyi unutabiliyoruz.

O yüzden sormak istedim;

Keyfin yerinde mi?

Senin için yapabileceğim bir şey var mı?

Belki paylaşırsan yükü azalır, ne dersin? 😇

Pepapp

Pepapp’ta devam et

Tüm içerikler, döngü takibi ve daha fazlası uygulamada.

Uygulamada Aç