Pepzine
En Çok Neyle Sınandın?
MuhabPep 1 dk okuma

En Çok Neyle Sınandın?

Eveet.

İyisiyle, kötüsüyle bir yılın daha sonuna geliyoruz tatlışım.

Seninle geçirdiğim her an benim için çok kıymetli ve seni iyi hissettirmek, sana pozitif düşünceler aşılamak, motivasyon vermek beni çok mutlu ediyor.

Fakaaattt...

2022 yılı seni en çok ne ile sınadı?

Seni yorumlara bekliyorum. 🙏

Pepapp

Pepapp’ta devam et

Tüm içerikler, döngü takibi ve daha fazlası uygulamada.

Uygulamada Aç